Merhabalar çocuğuma raporlu mama kullanıyorum bir kaç aydır. Normalde zaten hareketli bir bebekti. Ama az önce düşündüm aslında sürekli düşünüyorum neden bu kadar durmaksızın hareket halinde olduğunu ve aklıma bu raporlu mama geldi yüksek kalorili sonuçta enerji baya veriyordur. Sizlerde aranızda çocuğunda bu durumu gözleyen oldu mu?