Merhaba anneler,
Bebeğim 4 aylık ve sürekli elleri ağzında ellerini kemiriyor. 2 gündür de ağlama krizleri başladı. Sanırım dişi ağrıyor. Bi türlü sakinleşmiyor kucağımızda evi turluyoruz falan biraz sakinliyor ama sonra yine tekrarlıyor. Siz nasıl atlattınız bu diş huzursuzluğunu. Bazen o kadar ağlıyor ki kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum elim kolum bağlanıyor.