Anneler lütfen yardımcı olur musunuz kızım 5 ay 20 günlük bir tane diş çıkardı rahatladık be güzel dedim ama bugün hepten çığırından çıktı. Yapışık gibi geziyoruz emerken huysuzluk yapıyor emzirmek istemiyorum artık o kadar bunaldım. Ayrıca normalde iki günde bir kaka yapan çocuk bugün üç kere dolu dolu yaptı. Yani neden böyle sizce varsa tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen