salakmisincemilee 2 yaşına girecek haftaya, 15 kg ve 6 no külot bez kullanıyoruz. Ama bazı geceler sızma yapiyor bizde de hatta gündüzleri bile. Bez oynuyor veya büyük geliyor diye düşünüyorum ya da bilmiyorum gerçekten. Cıvık kakalar asla durmuyor zaten, çocuğun parçalarına kadar kaka. Bende anlamadım ne olacak böyle bilmiyorum ama genel olarak konforu iyi diye devam.