Leda 3 cocuk artık çamaşıra yetişemiyorum. Kurutma şart oldu. Hiçte anlamam. Hangisi iyidir özellikleri nedir. Memnun kalan hanımlar. Tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum Şu olursa daha iyi dediğiniz bişey var mıdır?? 🫶
nazlimom_ Leda üst üste değil mutfakta kapı arkasına koyduk çamaşır makinesi de mutfakta benim banyo kücük olduğu için. Kurutma makinesinin olduğu kısıma dolap yaptıracağız . Memnunum hiç çekme solma falan olmadi 18.440 tl aldik
tazeeanne54 Ben de Arçelik 9 kg var. Memnunum büyük rahatlık. Ama %100 pamuk kıyafetleri küçülttüğünü hissediyorum. Gözle görülmeyecek kadar fakat giyince bir şekilde anlaşılıyor 😅 ama her seferinde değil bir sefer
Serife00 Hoover 10 kg ısı pompalı kullanıyorum tek dez avantajı bana göre sesli olması tamburu da ışıklı değil.