Dilekkkk19 ilk 3gün zaten zorluyo sonrasında alışıyolar hemn ben sabır tşaını denedim ,gecede su verdim bi kaç kere baktım su için uyanmaya başladı,snrasonda istediği kadar ağladı 1saat kadar ama kararlı ve sabırlı olmak gerekiyo özellikle ilk gün sonrası geliyo zaten ,siz kararlı olunca bebeğiniz bunu anlayacak ve oda direnmeyecektir