Gebelikte kalça agrısı uyuşması olmuştu bir ay filan sonra geçti şuan bebeğimi kucağıma aldım çok şükür ve üç aydın kalça agrım halen devam ediyo ben gibi bir sorun yaşayan anneler var mı var ise ne gibi bi tedavi veya tanı konuldu anlata bilir misiniz