Merhaba şuan kaç aylık ve ilaç ne kullandınız bizim yaklaşık 6 aydır bu sorunumuz var bizimde rastgele öğrendik ver takip edildi sürekli ilaç kullanımında yüksek çıkar calpol parasetomol vermemeye çalışın hasta olunca doktora götürmeden ilsc vermeyin bizimde sürekli düşüp hasta olduğunda yükseliyor muhtemelen ilaç ve enfeksiyonlardan olabilir dedi doktorlar biz en son yükseldiğinde artık araştırma hscettepe gittik ve ultrason birçok kan alındı hiç bir sıkıntı cikmadi asıl ilgilenen bölüm gastroenteroloji çocuk doktoru ekran açıyor oyle randevu veriliyor bitkisel şeyler vermemeye çalışın onlar da yükseltiyor atesi çıkınca calpol vermeyin dolven verin birde enginar ve kereviz iyi geliyor onlardan yedirin ben kan ilacı ve d vitamini de kestim mamayi değiştirdim en son düştüğünü gördük birçok tahlil yapıldı ve birsey cikmadi bu konuda çok üzüldüğümü söyleyebilirim o yüzden bunlara dikkat ederseniz düzelebilir ben kan ilacına bağladım ama şuan hala takipliyiz yine gidicez kontrole size de çok geçmiş olsun