cikolatacanavari Merhaba kızlar ayın 8′inde regl olacaktım 9′unda lekelenme şeklinde geldi hala lekeli gelmeye devam ediyor asla sökülmedi ne yapabilirim
bebegim_ cikolatacanavari bi test yap canım gebelik olabilir test yap eğer gebelik yoksa eczaneden adet söktürücü alabilirsin
Laydgaga-1 cikolatacanavari YouTube da adet söktürücü hareketler var onları yapınca çok faydası oluyor üstüne de papatya çayı denemenizi öneririm ☺️