Rumeysa_18 tekerleksız bızım yatabılıyor , kızım uc aylık bız alalı bır ay olmustır. Sımdılık ana kucagı olarak kullanıyoruz. Aparatı var onune taktıgında mama sandalyesı oluyor. Asagıya ınıp cıkabılıyor ayarlanabılıyor yanı yukseklgı. E bebekten aldım ve memmunum.