2 yaşına giriyor oglum 4 ay önce emziği bıraktı aniden kaybetti ve almadık yenisini bıraksın diye ama bu sefer de biberona sardı su içip duruyor suyu bitse ucunu emmeye devam ediyor bu durum da tuvalet eğitimini etkiliyor. Hem bezden rahatsız oluyor hemde taşıyor sürekli üst alt değiştiriyorum. Artık çok yorulduk ikimizde. Banyoda soğuk eğitime de baslatamiyorum. Bı oneriniz varmı çok çıkmaza girdm tek başıma yardım d edenim yok napicm ben