Sevdaa34 4 aylık bebeğim grip oldu burnunu temizliyorum sık sık ne yapabilirim başka 🙏🏻 yardım please
sarfinazar Sevdaa34 Soganlı karanfil yapın. Odaya koyun. Ben çok hapsirmya basladigi an . Yapıyorum. Tesedaf müdür bilmiyorum. Kalmıyor bir şey. Bir de nefes açıyor. Sizde farkedersiniz
Yusufyagizt Sevdaa34 burnunun acilmasi icin cold mix damla kullaniyorum ben iki cocugum icinde cok memnunum hem burnunu cok guzel aciyor hem hastaliginin daha cabuk iyilesmesini sagliyor
eceliko Sevdaa34 biz de olmuştuk soğana karanfil batırıp koydum uyurken burnu çok güzel açıldı tabi bizimde açıldı
eceliko alp3413 valla burnu kuruyordu kızımın buhar makinesi gelene kadar yaptım ve iyi geldi. aynı zamanda burnu akıyordu
rosemom_ Benim de 2 aylık bebeğim grip olmuştu bir hafta önce. Doktora gidin bence influenza ya da rsv testi yapıyorlar salgın varmış. Bize nebülüzatör için buhar verdi iyi geldi.
rumeysa_Kara24 5 aylık kızım öksürük var burnu tıkalı ne yapabilirim kızlar hastanelerde malum salgın felan var götürmek istemiyorum gecmezse mecbur ama evde neler yapılır bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
rguness rumeysa_Kara24 salgın var evet ama bence götürün küçük bebekler daha bunlar doktorun gormesinde fayda var
Kubramomy 8 aylık bebeğimde aynı şekilde burnu tıkalı ve öksürüyor sürekli burun temizliyorum burnu dolunca öksürüyor onu farkettim hastaneye götürmek istemiyorum salgın var daha kötü olur diye ama sanırım p.tesiye kadar devam ederse mecbur gidicem sanırım
eceliko Dymom akciğere inmediği sürece 4 aylık bebekte ilaç önermiyor doktorlar. aynısını biz de yaşadık ve evdeki çözümlerle iyileştik. antibiyotik verebilirim ama gerek yok dedi doktorumuz. tabiki kontrol edilip ciğerleri de bakılmalı
zeynepaytogan İyot kafesi uygulayın. Hasan hüsnü eren doktoru takip edin gerçekten öksürüğede ateşede birebir geliyor benim bebeğimde 2 aylık ateşlendi ve çok şükür iyot kafesiyle bir günde geçirdik