Bebeğim 7 buçuk aylık. 3 gündür gece uykusuna dalacağı zaman çığlık çığlığa ağlıyor ve uykuya direniyor, çok zor sakinleşiyor. 10-15 dkda uyuyan bebeği bir buçuk iki saat uyuyamaz oldum. Dişten mi diye düşündüm ama diş etleri diş gelecek kadar şişmemiş, sanki biraz daha var dişe. 8. Ay atağı mı acaba? Yaşayanınız var mı? Neler yaptınız?