Bahar_ho Kızlar 7 haftalık gebedeydim kontrole gittim boş kese var dedi bir hafta daha bekleyelim dedi doktor. 1 yakında da oğlum var ayrıca 😢. Boş gebelik sonradan doluyor mu bekleyince
Gizmokzilla Bahar_ho ay tabi ki daha çok erken bekleyin biraz daha 10.haftaya kadar yolu var inşallah 🥲
SevimliHayaletCasper Bahar_ho banada boş gebelik demişti doktor. 2 hafta sonra kalp atışlarını duyduk şükür. Nerden muayene etti
Bahar_ho SevimliHayaletCasper karnımdan ultrasondan baktı. Bir hafta sonra gel dedi olmadı alttan bakarız dedi kese var ama bebek yok dedi