Esmaoren61 Bebişleriniz kaç aylık ve nasıl uyutuyorsunuzz, emzirirken mi uyuyor yoksa ayakta sallayarak yoksa kucakta pispis ile mi? Ben başlayayım,bizim değişiyor bazen ayakta sallayarak bazen beşikte sallayarak sallamadan uyuduğu da oluyor ama baya zor 😒
cimcime1018 Esmaoren61 8 aylık olmak üzere bu zamana kadar hep emerek 🥲 Şuan yine emerek uyudu 😄 Ayağıma alıştırmaya çalıştım ama yok böyle seviyor miniğim
Umay-gmz cimcime1018 emdikten sonra gaInı nasıl çıkarıyorsubuz gece emmelerinde bile 10 dk çokarmaya çalışıyorum çıkaramıyorum ,
Esmaoren61 Mnkksercem peki sizde ayaktan bırakınca uyanıyor mu benim bebeğim çok uyanıyor öyle bazem uyanana kadar bırakamıyorum
Agoktug03 Mnkksercem ilk 4 ay bizde pusette uyuduk ya çok seviyordu bendw artık zarar verir belki omurgasina diye besigine alıştırdım şimdi dw kucağa alıştı 😂🤷♀️
cimcime1018 Esmaoren61 Yaşıyorum çünkü gece sürekli aranıyor gözleri kapalı halde 🥲 Uyku aracı olarak emzik oldum 😄🥲 Dışarıya bile çıkınca memede uyutmam gerekiyor 😄 Başka türlü asla uyumaz 😄 Allah hepimize kolaylık versin bu günler de gecicek diye teselli veriyorum ben kendime 😄😄
Agoktug03 Esmaoren61 11 aylık oğlusum kucağım da uyuyo 8 ayından beri . Önceden beşiginde 2 dk sallayinca uyuyodu park yatak besigi alt kademeye indirince uyumaz oldu kucağıma alıştı bende kıyamıyorum . Ama sallanmadan asla uyumuyo o konuda bende düşünceliyim nasıl bırakacaz ne zaman bırakacaz bilmiyorum 1 yaşına 20 gün kaldı .
karamellipuding Esmaoren61 10 aylık beraber yatıyoruz bir de ninni açıyorum öyle uyuyor şuanda tam o pozisyondayız😅
tmtalya 88 günluk bebeğim hiç ayakta sallamadim.1 haftaya kadar memede bazen de kucağımda uyurdu şuan meme reddi yaşıyoruz. Kucağımda pis pış yaparak uyutuyorum. Kucaktan bırakınca gözlerini açıyor 😓 kafasını koltuk altıma gömer öyle uyur. Gece bazen 34 defa yatağına yatiriyorum uyanıyor yanımda da yatirmiyorum hiç kısır bir döngudeyiz 🤣
ads0210 8 günlük bebeğim var , geceleri hep mızmız ağlıyor uyumuyor bı türlü. Emziriyorum mayisiyor uyuyor yatağına yatirinca hemen uyanıyor. Lohusalikla savasirken gerçekten bu durum beni çok yıpratıyor:( siz yenidoganlarinizi nasıl ve nerde uyuttunuz kızlar yardım lütfen
huzurluaycicek ads0210 size ihtiyacı var ilk 3 ay kendini anne karninda zannediyor, her ağladığında meme verin 2 saatte bi emzirin zaten, geçecek sonra
cimcime1018 ads0210 Cook normal canım 🌸 Sakin ol bebeğinin sana ihtiyacı var henüz çok küçük 🥲 Daha dünyaya adapte olabilmiş değil
canparem11 Esmaoren61 1 aylık kucakta yada müzik açıp sarılarak beşikte sallayınca uyumuyor nedense 🙏🏻
Noname987 Esmaoren61 bazen meme bazen kucak bazen ayak paşa gönlü nasıl isterse öyle yaptırıyor 4 buçuk aylık😀