canos Sedas00 sarılık riski olduğu için ve sütüm daha yeni yeni geldiği için mama takviyesi yapmamızı söylediler
yavrukurt_ Mama takviyeni biberonla yapma ama bence ilerde meme reddi olmasın, ilk zamanlar 30 cc veriyordum ben