Adosunannesi Çıldırıcaaam. 34 ayda uyku gerilemesi falanmı var canım anneler ? Kızım 9da kalkıp öğlen uykusu uyumayıp gecede 10 -11 i buluyor uyuması. Sizde durumlar nasıl?
Zeliff Adosunannesi bizimde öyle olmuştu öğle uykusunu bıraktık akşam rutin saatinde uyumaya devam etti. Şuan 36 aylık iki aydır öğle uykusu yok
Adosunannesi Zeliff öğlen zaten uyumuyor. 9 9.30 gibi bayılıyordu ama 1 haftadır 11 ibuluyor çıldırıcam artık. Nasıl uykusu gelmiyoe ya
Zeliff Adosunannesi ay yukarıya dikkat etmemişim🤦🏻♀️ ara sıra öyle yapabiliyorlar küçük ergenler inşallah normal düzeninize dönersiniz. Yorucu oluyor gerçekten