hergun Gece başlayan ateş ve sonuç influenza pozitif.Kreş bebesi anası olmak hele bir de çalışan ana olmak çoook zormuş.Yaz gelse mi ne hastalıklar bitirdi bizi bu yıl.
alp3413 hergun 3 hafta önce geçirdik ama iki gündür ana oğul salât sümük şuan başında bekliyorum öyle. Muhtemelen tekrar doktora gidicez🤕
Mnli hergun siz iyi ertesi gün fark etmişsiniz biz yulbaşından önce influenza bu kadar yaygın değilken olduk 10 gün sonra niye iyileşmiyor diye gittik pozitif çıktı ama antibiyotik baya topluyor