Annelika Nebülizatörlerde kompresörlü büyük boyutlu olanlar mı yoksa küçük boyutlu şarjlı olanlar mı daha kullanışlı ve uzun ömürlü? Kullanandığınız memnun kaldığınız, tavsiye edeceğiniz bir marka var mı?
Kamergul Annelika ben büyük olandan aldım canım bebek küçükken anlamıyor ama büyüdükçe sesinden korkmaya başladı taktırmak istemedi mecbur küçükten aldık hem sesiiz hemde rahatlıkla çantada gezdirlir bebek gene taktırmassa uyurken baş ucuna koyarsın solur sessiz olduğu için rahatsız etmiyor
brsnhsm Annelika Omron aldım buharı itiş gücü bence şarjlılarla karşılaştırılamaz bile. Hem de uzın ömürlü. Ben arabada yolda falan ihtyaç halinde kullanmak için nexus da aldım ama bence omron yani kompresörlüler çok daha iyi tedavilerde.
miranihalilkay Annelika kompresorlu çok ses yapıyor ben kullanamadım bebeğim hep reddetti şarjlı nexus aldım daha rahat ve taşınabilir olması kolaylik
Annelika Kamergul Evet büyük olandan benim bebeğimde korktu ama ilaç veriyorum havayla birlikte onun için iyi olur mu olmaz mı bilememiştim
Elip Doktorumuzun önerisi büyük kompresörlü olanlar. Küçükler sadece serum fizyolojik göndermek için uygunmuş. İlacın parçalanması ve fayda sağlaması açısından kompresörlüler daha etkiliymiş.
Glcntna Annelika şarjlı olanlar ilacı ve serum fizyolojiği parçalamadığından doktorumuz omron marka aldırdı . Şarjlı aldırmadı .
Atssssss000 Annelika tasinabilir nexus alabilirsin ben onu izotonik icin kullaniyorum genelde hastayken de hep omron kullandim hemsireyim ordan biliyorum en iyisi omron kesinlikle
tubaadmr Annelika oldukça sessiz olanından almalısın benim bebeğim sesinden korkuyor hiç bir şekilde kullanamıyorum nimo marka almıştım pişman oldum
asmingul487_ Annelika şarjlı olanı aldim çok iyi gece uyurken veriyorum burnu açılıyor serum fizyolojik koyuyorum