Bugün bebeğim rota aşısı oldu. Ateş ölçer olarak Braun ırt 6525 kullanıyorum. Arkadaşım 1 derece fazla ölçtüğünü normalde 37.5 olarak düşünmem gerektiğini söyledi. Bu doğru mu yoksa bebeğimin ateşi çok mu yüksek. Şu an için çok huzursuz değil. Tenine dokunduğumda aşırı sıcaklık yok, elleri ve ayakları soğuk, kafası ve boynu daha sıcak. Ayrıca calpolü kaç saatte bir verebilirim, 3 buçuk aylık 6 kilo 175 gram, yardımcı olabilir misiniz