yaramaz_bocegim benim kızım doğdu doğalı hastanede hiç damar yolunu bulamadılar delik deşik ettiler
En son elimize ıslak pamuklari verdiler hastanedede kompleks yaptırdılar,çok yukselmedigi sürece gitmeyin bence
1.limonu sıkıp çorapları limon suyuyla ıslatın suyunu sıkın nemli şekilde ayaklarına giydirin
2.soguk komleks yapın alın, koltuk altı, kasıklari,ensesi , bilekleri
3.ateşini sürekli gece boyunca kontrol edin
Bence bugün yanınızda yatsın 37 normal 37.5 geçince düşürmeye çalışın
4.cocugunuzun ateşine göre üstünü soyun veya giydirin
5.yine çorap giydirip coramin içine yani ayakların altına soğan dilimleyip koyun vücuttaki mikropları alıyor
6.bol bol su içirin en önemlisi serum niyetine suyu bol verin
7.gun içinde bağışıklığını güçlendirecek yiyecek icicek verin
Geçmiş olsun