betulggd GMm41 tam 1 hafta sonra bebeğimi eğilip kucağıma almak ve altını değiştirmek dahil tüm işlerimi kendim yapabiliyordum aslında ilk 3 gün zordu sonra kademe kademe kolaylaştı 😊
msacarr GMm41 aynen ilk 3 gün zor daha doğrusu ilk gün zor gün geçtikçe acısı da geçiyor ağrısı da zaten bebekle ilgilenirken bazen hissetmiyor bile insan , bir hafta sonra rahat hareket edebilirsiniz yavaştan ama kişiden kişiye değişir tabi
Sumblogg GMm41 1 gün sonra hastanede tek kalkmaları yapıyordum eğilmek zorluyordu bir, o da zamanla geçti
aysegul0723 GMm41 ilk gün kendi kendime kalkıp yürüyüş yapmıştım kendşni ne kadar zorlayıp yürür hareket edersen o kadar çabuk toparlıyorsun
Ahhannelik GMm41 3. Gün yataktan tutarak kendim kalkabiliyordum. 5. Gün misafirlere hizmet ederken buldum kendimi 😒
Mevaaaam GMm41 ilk sezeryan zor kalktım 10 gün sürdü ıkınci de ılk gün kalktım bebeğimin bakımını hep ben yaptım