Bebekli72 Kızlar emzirince kıpkırmızı oluyor çok üzülüyorum ne yapmam lazım doktor kendiliğinden geçer dedi 1 ay oldu geçmedi hergun siliyorum nasıl silmem lazım ???
2baby1mommyy Bepanthol sensiderm diye bir krem var,lütfen iyice araştırın akliniza yatarsa alin. Benim kızıma iyi gelmişti. Ama dediğim gibi herkesin ilacı herkese iyi gelmeyebilir,bebek olunca kiyamiyor insan faydasi olsun istiyor.
Bebekli72 2baby1mommyy bakacağım birazdan bugün eşime bepantol krem al dedim aldı bir kez vurdum yüzüne sonra sildim burdan sorayım dedim bende çok üzülüyorum ya hem çok kusuyor hem yüzü böyle :(
2baby1mommyy Bebekli72 Aynısını yasadim maalesef,bir de biz klima kullanıyorduk o dönem kuruyordu. Kendi sütünle sil falan dediler düzelmedi. Bu söylediğim kremin içinde kortizon yok bu arada,eczaci daha iyi yonlendirir.