Merhaba sevgili anneler
Kızım 5 aylık ve 2 gündür inanılmaz öksürmeye başladı. Doktora gittik ciğer filmi çekti çok bir şey olmadığını söyledi antibiyotik verdi ,öksürük şurubu versi ama 🤦🏼♀️ ilaçlar ne zaman etki eder ki ? İlerlemesinden çok korkuyorum :(
Etrafta kimse hasta değildi nerden nasıl oldu bilmiyorjm sanırım hastanede rutin kontrolümüz vardı o zaman oldu :(
Harici ne yapabilirim ? Buhar veriyorum burnunu yıkıyorum ama sürekli tıkanıyor :(
Tecrübesizim ne yapacagımı bilmiyorum