Herkese merhaba 👋 doğumdan sonra 5. Ayda adet görmeye başladım. 3. Adetimi oluyorum ama 3 seferde de çok yoğun şekilde kanama görüyorum öyle mi aferdersiniz kat kat ped takmama rağmen yine de taşma oluyor. Hamilelik öncesi böyle olmazdı hatta az az olurdu şuan bu kadar olması beni korkutmalı mı bilemedim. Böyle bir durum yaşayan var mı?