Arkadaşlar merhaba bebeğimin disleri çıkacak sanırım cok huysuz surekli ağlıyor surekli dislerini kaşımak istiyor. Bugün instagramda karanfili dövüp hakiki zeytinyağı ile karıştırıp 1 gün oda sıcaklığında bekletip dolaba kaldiriyomusuz ve temiz olan serçe parmagimizla bebeğinizin damaklarına masaj yaparak yediriyomusuz herkes çok iyi geldiğini söylüyor. Deneyen var mı ?