Merhabalar, 1 hafta önce muabbet kuşu aldık cinsi Jumbo olarak geçiyor sadece biraz daha büyük yapı olarak genel olarak tip vs her şey muhabbet kusuyla aynı 7 8 aylık civarindaymis tabi büyük geldi bana dedim aldığımız yerde bize alışır mi çünkü genelde 3 4 aylık alıyorlar çabuk alissin diye alışır tabi falan dedi, tamam çok yeni daha 1 hafta ama sürekli konuşuyorum hangi odadaysak yanımıza alıyorum ki yalnız hissetmesin kızım uzaktan bakiyor hani rahatsız edecek bişey yapmiyor korkutmuyor, hayvancagiz öyle duruyor sadece hasta desem yemesi içmesi iyi öyle rengi falan parlak belli eder hasta olsa acaba yaşı var diye mi böyle gidip konussam değiştirmek istesem daha küçük bir kuşla bilemedim yoksa zaman mi tanisam çok mu erken, çok bir bilgim yok kuşlar hakkında ilk kuş bakmam olacak, annemin evinde küçükken biz vardı ama annem ilgilenirdi aşırı cana yakın sürekli konuşan parmağa konan kedi gibi biseydi 😊 bilgisi olan yazabilir mi nasıl alistirabilirim yada küçük bir kuş mu almaliydim, artık alismaz mi ?