flowers2 canm bende tam 2 aylık gibi başladm aynı saaaterde yatırmaya, normalde 11 12 de zorla uyırdu gece, snra her gün akşam 8 de karanlık odaya geçtm altıno değiştm yarı kundak yaptm her yer sessiz tabi güzelce emzirdm uyuttöm ilk kaç ğün zorladı nerdeyse 10 gün sürdü tam alışması şmdi saat 8 9 dedim mi uykusu geliyor ağlıyor uyumak istıyor çok Şükür alıştı 10 günün sonunda, sabretmek lazm sizde sabredin kucakta uyumaya da alıştrmayn zorlanırsnz, gündüz uykusunu da tabi aynı saatlerde uyuttm ben o saatler gelince uykusu geliyor artk alıştığı için, sizde bekleyn deneyn bu şekilde 1 hafta falan faydasını görürsnz inşallah sabretmek lazm