kalendermesrep ben de bugunlerde pedagog adem güneşin güvenli bağlanma adlı kitabını okuyorum, kafam çok karışık. Kitabı okumadan önce ayrı yataklarda aynı odada yatmak gerektiğini okumuştum her yerde. Ama bu kitapta anneyle aynı yatakta yatması gerektiğini söylüyor yazar. Bağlanma için cok önemli vs demiş. Alkol alanlar, uykusu ağır olanlar, kendıne guvenmeyenler de en azından yatakla birleşik bir beşiğe koysun bebeği demiş