123izel_ Doğumdan sonra ayak parmağımda ikisindede tırnak batması oldu ayakkabı giyerken bile canım acıyo yürürken bile bazen acıyo. Yaşayıp çözümünü bulan var mı ya
Mavisever 123izel_ ben tırnak makasıyla kestim hep. Ödemden dolayı oluyor o vucüt bianda şişliği atınca tırnak batması oluyo. Zamanla düzelecektir
Duru1- Bende hafif olarak yaşadım batan yeri törpüyle çıkarmaya çalıştım kısa kesmedim bol bol ılık sabun lu suda beklettim sıkı ayakkabı giymedim geçti ama sizinki ne boyutta bilemem