HM-21 anne sütünden 1-1,5 saat sonra diye önermişti doktorumuz. Yeni başlıyorsunuz sanırım öğlen gibi vermek iyi oluyormuş. Bebeklerin daha huzurlu mutlu oldukları Bi zaman seçin demişti 😁 ben bugün başladım galiba 11bucuk 12 civarı havuç tadımı yaptırdım