Hilalyusra şöyle ki.. yıl da 1 ay izin var başka da izne çıkamaz. Biz 3 e bölüyoruz, 3 ay da geçiyor 10 gün geliyor , 3 ay geçiyor 10 gün geliyor , 3 ay geçiyor 10 gün geliyor sonra yıl başı oluyor ve ocak ta yine aynı 3 e bölüyoruz yılı… Başka da izin yok canım. Eşinden ümit bekleme. Kara Kuvvetleri maalesef ki böyle. Artık eşin olmadığını bebeğin ile tek başına olduğunu kabul etmen gerekiyor. Ben hamileyken çıktım ilk defa trafiğe tek başıma, sancım tutmuştu dualarla geçti şükür ki dinlenince. Şimdi alıştım artık. Arabaya koyuyorum ikisini de , bagaj da hep bebek arabası durur bindirir hallederim işlerimi. Sende kabul etmelisin. Eşin olduğunu unutmalısın yoksa alışamazsın. Bazen bana da daral geliyor , evli beraber gezen çift görünce çok üzülüyorum çok sinir oluyorum ama eşimle de mesleği ile de gurur duyuyorum. Herkes biz olamaz herkes bekleyemez