ipegimsi bebekler kendilerini çok iyi koruyorlar. Bebeğiniz yerken siz gözünüzü ayırmayın, yeter. Benim kızım bir sorun varsa hemen gözüme bakar. Ben de destek olurum. Ne oluyor mesela, dil ortasında bulunan öğürme refleksi alanında yiyecek kalınca öğürüyor, korkuyor. Çıkar annecim diyorum çıkarıp veriyor. Bir kez küçük bir nesneyi altını değiştirirken almış boğazına kaçmış. Hemen öksürerek doğrulmaya çalıştı. Ben de anında tutup kaldırdım. Nesne yay şeklinde bir hareketle ağzından fırladı. Biraz da bebekler için ilkyardım içerikleri okuyun. O sizi rahatlatır. Başımıza kötü bir şey gelirse ne yapacağımızı biliyorsak panik olmuyoruz.