2 li yaptimadim ,3 lu tarama yaptirdimdi bir rahatsızlık var dediler sonra Ankaraya gönderdiler orda başka bir rahatsızlıktan söz ettiler son kontrole kadar hep bisey dediler çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu
Allahın verdiği canı kabul ediyorum kesinlikle aldırmam dediğim için 2. Hamileligimde bu testleri yaptırmayı düşünmüyorum
Annenin hamileligini zehir etmekten başka bisey degil