kubra63 Kızlar kimyom cayını verip hemde biogala damlsını versem bir sıkıntı olur mu ? Bebeğim 43 günlük
kubra63 eceliko doğduğundan bu yana kullanıyorum damlayı da hani ben şey için sordum kimyon cayımı verdim damlayıda versem sıkıntı olur mu diye sormak istedim aslında
eceliko kubra63 biz gaz sorunu başladığında kullandık 2.ay civarıydı ama bazen kaka yapamadı ben kimyon çayından bir kaç kaşık verdim
eceliko Kepekekmegi ben doktora sorduğumda çoğu gaz damlasında kimyon olduğunu söyledi. sorun olmayacağını da belirtti
kubra63 Kepekekmegi Etrafımda veren çoktu ve birde doktordan dyunca bugün bir çay kaşığı verdim.inşAllaj şifa olur
kubra63 eceliko evet bende biliyorum kimyonlu rezene cayıda var.Ve bird dktor İbrahim saraçoğlundan duymuştum.
Hmnn kubra63 işe yaradı mı ? Birde sadece kimyon mu verdiniz yoksa kimyon rezene karışık demleyip mi ?
1903futbolice kubra63 hangi mamayi kullaniyordunuz hangisine geçiş yaptınız acaba benimde oğlum 26 günlük doktor sab simplex damla önerdi
kubra63 uzun66 yarım su bardağı suyu önce kaynatıyorm daha sonra ocaktan alıp üzerine bir cay kaşığı toz kimyonu atıp tekrar ocağa koyup bir haşım kaynatıp kapatıyorum.İnşAllah şifa olur bebeğinize🙏🏻