Merhaba herkese, kızım 42 günlük sadece anne sütü alıyor ve emzik kullanmıyoruz, uykuya geçerken emmek istiyor bu nedenle aç olmasa bile sürekli bir emme modundayız ve memede çok uzun süre kalıyoruz, memeye olan bu bağlılık ne zaman azalmaya başlıyor acaba merak ediyorum😊