Kızlar biraz değişik bir soru olacak kusura bakmayın. Doğum yapalı 8 buçuk ay oldu 3 aydır düzenli regl oluyorum doğum öncesinde kanamam az veya normal olurdu 3 aydır çok fazla kanamam oluyor çok çok fazla hem de bu normal mi yoksa bir kadın doğumcuya gitmeli miyim