Hiç yok mok çekmeyin 4 aylık sabahtan akşama 1 ölçek mama ile duruyor emme zaten yok dr a gideceğiz pazartesi günü 4.5 aylıkken başlatsın diye yalvaracağım resmen yemiyor aç nasıl duruyor bilmiyorum ama yemek istemiyor neler denedim ama almadı her mamayı denedim kaşıkla verdim biberon değiştim şırıngayla verdim uykusunda vermeye çalışıyorum ilgisini başla yöne çekiyorum evin içinde oda oda geziyoruz köpek oldum peşinde ama 1 ölçek mama yani 30 ml milletin çocuğu iki biberon içiyor ben biberonun dibini içiremiyorum saçlarım sıkıntıdan akıyor dökülmeyi bırak saç kalmadı zayıfladım dakka başı ağlıyorum Allah düşmanın başına versin öyle kötü bir şey ki