atlasmom27 Deletedmom_106 sada hastanesi kalça ultrasonu için 6000 tl istemiş birde orda çalışan birisine personel indirimiyle yine can iyiymiş
Deletedmom_106 atlasmom27 bunlar kalça ameliyatı falan mı yapıyo 😂😂popo estetiği gibi 😂😂😂kafayı yemisler ya
sonbezbukucu ben gitmedim ama çocuk bölümü için acili aradım. muayene 1200 tl ayrıca tamamlayıcı sağlık sigortası geçerli değil dediler.. can’a artık kim gider merak ediyorum (sizi tenzih ederim )