Kızlar benim karnım baya indi tabi biraz var hala. Ama şöyle bir durum var dikişlerimin hemen üstünde dikişlerime paralel uzanan iki parmak kalınlığında şişlik var doktor ödem var enfeksiyon var antibiyotik vermicem buz uygula yarım saat 10ar saniye dedi. Ama ben anlayamadıım da burda yazılanlara bakınca. dokununca ağrı oluyor orada ama tüm karnımda değil.karın görüntüm sanki karnım dikişlerimin üzerine sarkıyor gibi tanımlayamıyorum sizde de böyle mi