Benim de ara ara lansinoh u sürmeme rapmen kanamaya başlamıştı ama ben pek üstüne olamadım yaranın. Millet her emzirme öncesi siliyor bir şeyler yapıyor ben yapamadım. Neyse ben kremden sonra kantoron yağı sürdüm emzirme sonrası bebeğe zararı olur mu bilmiyorum ama emzirmeden sonra sürdüm diğer emzirmeye kadar vücut emiyor azıcık olunca o daha iyi geldi. Ayva çekirdeğini suya koyup bekleyince jel kıvamı alıyor o da iyi geliyormuş ben bi kaç kere yaptım o yüzden bir şey diyemiyorum siz deneyin