Ben ikiz gebelik yaşadım 53 kiloyla hamile kalıp 12 kilo aldım tartıya göre 3 hafta önce doğum yaptım. Doğumdan 2 hafta sonra 52.8 ya da 52.9dum. ama zaten tartıda artsa bile ben pek almıyordum kilo herkes öyle söyledi şimdi karnım bile öyle çok yok, yemeği baya fazla kaçırmışım gibi sadece.