Arkadaşlar merhaba oglum 1 hafta sonra 5 aylik olucak ne mama nede meme alıyor gece sürekli uyanıyor cok huysuz beslenememesine aşırı takıyorum akşam 7ye kadar bir defa emdi sadece böyle olan var mı acaba disten dolayı mı böyle yapıyor bilmiyorum fikri olan var mı böyle bir durum yaşayan var mı?