kızlar bebeğim 10 günlük meme ve mama destekli gidiyorum bu yüzden yetersiz beslendiğini düşünmüyorum ama dünden beri kaka yapmadı hani sadece sütümü versem doymuyor derim o yüzden kaka yapmıyor diye düşünürüm fakat mama da veriyorum çişli bez sayısı gayet iyi ama kaka yok acaba kabızmı oldu nası anlarım bana akıl verin