Merve539s Blackandwhite beyorganik atom vermeye başladığımdan beri çocuğum biraz da olda düzeldi gerçekten ve karışımda hiç zararlı bişey yok öksürüğe falan da iyi geliyor çoğu pekmez zaten bence onu bir deneyin
Ebru__ Gamzemkml b12 bu kadar düşük diye çok iştahsızdır takviyeyi ihmal etmeyin iştahı artacak emin olun
Gamzemkml Ebru__ aynen söylediğiniz gibi oldu b12 iğnesi ve demir şurubunu kullanmaya başladık ilk başlarda iştahsızlığı vardı ama zamanla kullandıkça düzeldi çok şükür eski haline döndü artık umarım değerleri de düzelmiştir 1 iğnesi kaldı