nurcanyvz Kızlar oğlumun göz muayenesi var burda bazılari çok ağlıyor felan dedi ne yapılıyor tam olarak çok mu huzursuz oluyorlar bilgi verirseniz sevinirim
amansallagitsin nurcanyvz prematur ise farkli cihazdan bakiyorlr vaktinde dogum ise isikla bakiyorlae baska brsy yapmyrlr.
ecem2479 nurcanyvz biz de yaptırmadık 1 yaşında daha net belli olur dedi ebemiz o yüzden bekleyeceğiz
meta1 nurcanyvz hamilelikte geçirdiğim bi rahatsızlık yüzünden 1. Ayda yaptırdık biz korkup gözlerini açmamıştı mandal gibi bişeyle gözlerini açıp bakmışlar ben bakamadım tabi ki biraz kötü yani
amansallagitsin nurcanyvz yok bzmde vaktinde dogdu gozlerinde nrml isikla bakiyor yani isik tutuyor birde goz takibi var mi ona bakiyor o kdr bi daha 1 yasinda baktiriyorsnz. Aglama filan olmuyr. Cnku herhengi bi dokunma vs yapmyr dktr
nurcanyvz ecem2479 ilk 3 ay içinde daha iyi oluyor dedi bizede doktorumuz tedavisi daha kolay diye ama
ecemom nurcanyvz bizimkine yapıldı bi damla veriyolar göz bebeği büyüsün diye yarım saat gibi bi süre bekliyodunuz sanırım uada 15 dk herneyse sonra karanlık odada bakıyolar gözünde doktorun büyüteç gibi birşey var öyle zorlanma vs yok
meta1 nurcanyvz yok bi virüs kapmıştım bebeğe geçerse gözlerde ciddi hasar bırakıyordu o yüzden erken baktılar
nurcanyvz amansallagitsin çok teşekkür ederim içimi rahatlattıniz bizimki aşırı huzursuz orada nasıl sakinleştiririm düşündüm
amansallagitsin nurcanyvz sesli oyuncak alin yaniniza ole durumlarda bn ole yapardim sesli sevdgi oyuncagi alrdm sese odaklanrdi susrdi.
Ilkheycan23 nurcanyvz 2 aylıkken yaptırdım sonra doktor 6 aylık olunca ikinci kontrol dedı gidememiştim 8 aylık olduk bugun goturdum 1 dakika bile surmuyor korkulacak bısey yok yani ıslıkla bakıyor o kadar kucagımda tutuyorsun bıttı