Zeyneppp96z 4 yaşında kızım doğduğundan beri kabızlık yaşıyordu. Yememize dikkat ettiğimiz için artık ara sıra oluyor ama çok büyük kaka yaptığı zaman poposunda kan oluyor bir defa doktora götürdüm dedi çizdiği için kanıyor. Yaşayan var mı böyle bişey