SevimliHayaletCasper K2C2 ventolini koyun az izotonik su ekleyin çocuğa verin. Daha sonra da cortairla izotonik su ekleyin verin. Cortairle ventolin de karıştırılıp verilebilir
Papatya-eylul88 K2C2 ben verdim canim geçen ay cok öksuuruyordu hastaydi yani 1 hafta verdim geçti cok sukur.etkili ilaçlar.doktor bize ölcülerini nasil vercegimizi neyi neyle karistiricagimizi söylemişti.size söylemedimi?
Sinemeyra Bizede verdi 6 saat arayla izotonik sudan şırıngayla 1.5 ml çek ventolinden de öle çek makinaya koy cortairide su eklemeden öle koy
Mnpd K2C2 geçmiş olsun . Sessiz çalışan nebüller var ben bebeğime soğuk buhar için aldım uykusunda verdim sesi vs yok öyle yapabilirsiniz . Rino nebülizatör aldığım marka bakmak isterseniz
sevimakkasli K2C2 bizde kullandık 2 hafta önce doktorumuz Sabah 08:00= 1 ml ventolin+ 1 ml cortair +2 ml serum Öğlen 15:00= 1 ml ventolin+2 ml serum Akşam 22:00= 1 ml ventolin + 1 ml cortair+ 2 ml serum şeklinde kullanılmasını söylemişti
Zeynepinnannesii26 K2C2 Miktarını doktorunuz söylediği gibi hem ventolin hem cortair hem de izotonik suyu karışırıp makinaya yapabilirsiniz ben öyle yapıyorum 5 cc yani 1 enjektör izotonik ekliyorum çok iyi etkili ilaçlar yedekli bulunduruyorum evde
yusros1350 sevimakkasli kullandıktan sonra geçti mi bizimde doktorumuz önerdide geçmez diye korkuyorum. Hırıltı vardı bizde