Kızlar dün bebeğimi doktora götürdüm kan aldılar idrar da istediler dünden beri bi idrarı götüremedik poşet yapıştırdılar oda hemen çıktı sonra iki tane ben aldım eczaneden yok bi türlü poşete denk gelmiyor dışına gidiyor hep başka türlü nasıl yapabilirim nasıl hemen idrarını yaptırabilirim dünden beri işlemesini bekliyorum başında hiç bu kadar beklememiştim 🤣🤣