Benim oğlum 5 yaşında ama kendisini kreşte net ifade edemediğini söylüyorlar. Yurt dışında yaşıyoruz yabancı dili anlasada konuşamıyor. Bugünde türkce öğretmen getirmişler türkce bile konuşamıyor dediler utanmış olabilirmiş.Evde kendisini ifade eder çok akıcı konuşamasada. Kısa masallar anlatır duygularını ifade eder karşıdaki insanın duygsunuda anlar. Babasına çok düşkün kardeşine vurduğu oluyor arada. Herhangi bir tanısı yok geç konuştu ama. Akranlarıyla arada fark var bunu bende görüyorum mesela biraz asosyal, az konuşur, bilinçli bağırır eşya atar çok kızmışsa.mesela eve ailemden biri gelsin arkasında ağlar bende gelcm size der, iştahı çok az, yaş ilerledikçe dahamı sorun olur. Napabiliriz lütfen yardımcı olurmusunuz? Çok üzgünüm